Daňe a účetnictví

Vedení daňové evidence je důležité pro téměř každého živnostníka. Vaše příjmy, výdaje nebo majetek budou pod kontrolou. Zajišťujeme vedení daňové evidence i pro plátce DPH.

Výhody externě vedeného účetnictví

  • úhrada za poskytnuté účetní služby externí firmou je nižší než mzdové náklady na zaměstnání vlastních účetních
  • nemusíte investovat do provozu vlastní účetní kanceláře, pořízení a obnovy účetních programů a vzdělávání účetních
  • máte jistotu, že Vaše účetnictví je zpracováno na odborné úrovni a v souladu s platnými právními předpisy
  • riziko škod při nesprávném zaúčtování a stanovení daňové povinnosti přenášíte na nás (garantováno pojištěním naší firmy do 2 000 000,-)
  • o veškerých skutečnostech, týkajících se Vaší činnosti, je zachována mlčenlivost
  • spolupracující advokátní kancelář, s možností zvýhodněných cen na základě smluvního vztahu
  • kompletní servis soudního a mimosoudního vymáhání pohledávek

Nabízíme

Vedení podvojného účetnictví

  • zpracování v programu MELZER, ADM a Profesional
  • vedení deníků, hlavní knihy, knih analytické evidence dle požadavků zákazníka
  • možnost střediskového, zakázkového členění
  • zpracování roční účetní závěrky a vyhotovení předepsaných výkazů
  • vedení evidence IM, DIM
  • zpracování přiznání k DPH

Poradenství

  • účetní, daňové, ekonomické poradenství
  • finanční a investiční poradenství
  • zpracování daňových přiznání k dani z příjmů v řádné i prodloužené lhůtě
  • zpracování ostatních daňových přiznání ( silniční daň, daň z nemovitosti, spotřební daň, dědická a darovací daň, daň z převodu nemovitostí ) / v prof. programu Stereo daň. kancelář /
  • dozorování, kontroly, rekonstrukce účetnictví
  • školení v oblasti vedení účetnictví, daní

Další služby

  • zpracování podkladů pro bankovní úvěry, leasingy
  • zpracování statistických výkazů
  • zastupování na orgánech státní správy ( OSSZ, ZP, ŽÚ )
  • poradenství v oblasti zakládání společností, převodů obchodních podílů ( zpracování smluv, podání na OR apod. )
  • provedení auditu prostřednictvím externího auditora
  • možnost vyzvedávání dokladů přímo u klienta
  • na přání klienta doručování předepsaných hlášení na příslušné instituce ( FÚ, ZP, SSZ )